- Перегляди: 602
Про застосування подвійного мозкового штурму
Генерувати ідеї за допомогою мозкового штурму, мабуть, пробував кожен. А от чи кожен знає, що різновидів цього методу понад 20(!).
Вирішили спробувати з учнями АнтиШколи комунікації "Цукор" всі!
Сьогодні поділимося досвідом про застосування подвійного мозкового штурму
Трохи теорії. Головна особливість подвійного мозкового штурму в тому, що його проводять через 2-3 дні після основного. За цю перерву включається в дію підсвідомість - потужний апарат творчих ідей. Сподіваюся, всі відчували на собі дію "креативу на сходах"? (Це коли ідеї приходять після завершення заняття/екзамену/бесіди). От саме такий креатив ми й намагалися пробудити.
Тож ми з цУКРовими учнями нагенерували ідеї, а за 3 дні повернулися. Чесно кажучи, на деякі записочки з темами дивилися так, ніби вперше бачили!
На повторному етапі додали ті ідеї, які надумалися під час перерви. І вже потім почали обговорення. Для цього кожен учень клеїв на тему, яка сподобалася, стікер свого кольору.
Усе! Теми обрані! Пишемо твори на літературний конкурс. Упевнені, у нас все вийде !
P.S. Із цікавинок! На другому етапі мозкового штурму тема "Акваріумних рибок зливають в унітаз" спровокувала появу теми "Утримання дикої білки в людській оселі". Несподівано
https://tsukor.org.ua/sugarnews/99-double-brainstorming.html#sigProId2ffd3bca6b