Logo

Social fb
Social twi
Social youtube
Social insta

 

Logo.png
Social fb
Social twi
Social youtube
Social insta

 

Про застосування подвійного мозкового штурму

Генерувати ідеї за допомогою мозкового штурму, мабуть, пробував кожен. А от чи кожен знає, що різновидів цього методу понад 20(!).

 

Вирішили спробувати з учнями АнтиШколи комунікації "Цукор" всі! 

Сьогодні поділимося досвідом про застосування подвійного мозкового штурму 

Трохи теорії. Головна особливість подвійного мозкового штурму в тому, що його проводять через 2-3 дні після основного. За цю перерву включається в дію підсвідомість - потужний апарат творчих ідей. Сподіваюся, всі відчували на собі дію "креативу на сходах"? (Це коли ідеї приходять після завершення заняття/екзамену/бесіди). От саме такий креатив ми й намагалися пробудити. 

Тож ми з цУКРовими учнями нагенерували ідеї, а за 3 дні повернулися. Чесно кажучи, на деякі записочки з темами дивилися так, ніби вперше бачили! 

На повторному етапі додали ті ідеї, які надумалися під час перерви. І вже потім почали обговорення. Для цього кожен учень клеїв на тему, яка сподобалася, стікер свого кольору.

Усе! Теми обрані! Пишемо твори на літературний конкурс. Упевнені, у нас все вийде !

P.S. Із цікавинок! На другому етапі мозкового штурму тема "Акваріумних рибок зливають в унітаз" спровокувала появу теми "Утримання дикої білки в людській оселі". Несподівано