- Перегляди: 628
Про «Альтернативні сюжети»
Що робити на уроці #пишу? Звісно, писати казки, оповідання, цікаві історії й фанфіки, повторюючи відомості про частини мови й закріплюючи правила.
Хоча цього уроку повторення виявилося дещо незвичним. Оскільки тема була "Альтернативні сюжети", то перебіг подій вигаданої історії визначали саме помилки й правильні відповіді на завдання з української мови. Якщо учні помилялися, то у творі виникали перешкоди й сюжет повертав у негативний бік. Якщо ж відповідали правильно, то в розповіді з'являлися помічники чи сприятливі обставини, і сюжет розвивався позитивно.
А щоб учні ще й повторили морфологію, речення для історії вони могли складати тільки зі словами тієї частини мови, яка їм випала в сліпому виборі.
Добре, що можливості Zoom для онлайн-уроків дозволяють взаємодіяти учителю й учням. А вправне використання вчителями різних типів анімації та гіперпосилань у презентації для забезпечення максимального інтерактиву творить диво на очах у дітей і дарує непідробні емоції.
цУКРові уроки за системою #говорю_пишу_думаю - це завжди захоплива гра, змагання, безмежний політ фантазії, який дозволяє нашим учням розкрити свій творчий потенціал, покращити знання з української, набути впевненості в собі, грамотно й аргументовано відстоюючи власну позицію.
https://tsukor.org.ua/sugarnews/130-alternative-plots.html#sigProIda1d663206b